joi, 23 iunie 2016

Jurnal de dieta #3

Hei, am revenit cu o minunata rețetă . În articolele anterioare îți spuneam ca sunt la dieta :), o dieta menita sa îți schimbe metabolismul și exact din acest motiv îmi doresc sa o încerc. Desi se spune ca pentru o schimbare de metabolism,  adică sa nu mai acumulezi kg pierdute trebuie tinuta 6 luni, sau după ce ajungi la kg visate sa mănânci sănătos.
Revin la rețeta mea: de 3 zile am renunțat la ulei, suc, cafea, dulce...e ceva wow pentru mine și pentru ca m-am saturat de chestii reci am improvizat o rețetă interesanta și vreau sa ti-o arat :).

Ingrediente :
Cașcaval
Salam
Cârnăciori
Măsline
Castraveți murați - acestea sunt ingredientele permise în prima etapa a dietei.
Le tăiem mărunt  ( ca la pizza ) dar ca în loc sa le punem pe aluat le punem în forme de brioșe și le dam la cuptor...deliciu în adevăratul sens al cuvântului.



 Acestea sunt pozele, iti recomand aceasta dieta chiar dacă nu ești la dieta delicios 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu