marți, 21 iunie 2016

Jurnal de dieta #1

Azi am ajuns la o concluzie, imi pare rau sa o spun dar femeile sunt rele.
Candva imi spunea mama ca unde sunt multe femei este multa rautate, ei bine asa este, recent m-am inscris intr-un grup pe facebook, un grup cu 3000 si ceva de doamne cu acelasi tel: topirea kilogramelor.
Da exista asa ceva si sincer iti pun ma gandeam ca ar trebui sa fie unite, mai ales cand au acelasi scop, dar supriza nu este asa...
Pe bune zici ca daca postezi ceva parca restul sunt obligate sa urmeze acel lucru.
Din pacate mama natura nu ma facut genul de om care mananca si nu se depunde, ba din contra se depune si se observa destul e rau :(, asa ca m-am alaturat acestui grup din dorinta de a topi kilogramele si atunci cand vezi ca la toata lumea are efect...iti zici in minte ta...trebuie sa mearfa si la mine, nu?
Sunt in primele zile si inca mi se pare dificil sa ma abtin de la diverse lucruri....gen zahar, suc, cafea, desi sincer iti spun ca nu am baut cafea de cand mi-am propus sa ma apuc de dieta si nu mai vorbim de dulciuri, este un pas zic eu.
Totusi ieri am clacat...am macat covrigei si pepene si din acest motiv am reluat dieta de la inceput.
Revin cu actualizari imediat ce observ schimbari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu