marți, 21 iunie 2016

Jurnal de dieta #2

Ziua 3, etapa 1

Am inceput aceasta dieta a doua oara, prima data am tinut-o fix o saptamana si am renuntat la ea din motive financiare, acum mi-am propus sa ajung la sfarsit cu ea.

Etapa 1 

Cand vine vorba de etapa 1 vorbim de doua saptamani in care ai voi anumite produse alimentare, este putin cam dificil cand te gandesti ca din senin renunti la paine, cafea, dulce si multe alte lucruri care fac rau sanatatii si corpului tau.
Mentionez faptul ca desi nu este trecut in dieta trebuie facut sport, nu pentru ca altfel nu ar avea efect , ci din cauza faptului ca se lasa pielea si chiar daca dai jos kg si efectul nu va fi tocmai cel asteptat de tine.

Eu intentionez sa fac abdomene in fiecare zi, sper sa ma si tin de ele si pe langa astea sa fac si alte tipuri de exercitii.

Este prima data cand tin o dieta si o tin mai mult din punct de vedere medical, nu pentru ca am pierdut lupta cu kg, Am dureri de spate crunte si dupa ce voi finaliza cele 4 etape ale dietei, voi incerca pe cat posibilul sa mananc sanatos si sa imi mentin greutatea.

Cam atat pe ziua de zi, promit sa te tin la curent cu evoluatia dietei si daca doresti iti voi lasa etapele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu